13 Aralık 2015 Pazar

Havalar Nasıl Olursa Olsun Sizin Havanız Iyi Olsun



Normalde  çalışan bir anneyim,şu anda 2. Bebeğim için biraz uzun tuttuğum doğum iznindeyim. Hem bebeğe vakit ayırırken hem de büyük oğlumun gönlünü yapmaya çalışıyorum.Normalde oğlum okula servisle gidip geliyordu,öğle yemeğini yemekhanede yiyordu.Ama şimdi bu süreçte sabahları okula ben götürüp ,akşamları ben alıyorum. Ilk başlarda baya pespaye gidiyordum bu bırakıp almalara ama sonra bir bakınca diğerlerinin çok da sabah mahmurluğuyla gelmediğini fark ettim.Bu bana da bir silkinme  vesilesi oldu.Evet biraz zorluyor ama ben yine de memnunum.

Belirli çok kurtarıcı dizede tavsiye edebileceğim bu malzemelerle hem çocukları hazırlayıp hem kendinizi hazırlayabilirsiniz.Aşağıdaki malzemeleri tabii ki her sabah sürmüyorum ama her biri kendi alanında tek başına bile kurtarıcı.


Soap & Glory , Kick Ass Concealer :

Bu ürün sanırım tr de yok.Bana sağolsun Ceren İngiltere'den getirdi.Eğer fırsatınız olursa giderseniz ya siz alın ya da giden birine kesin sipariş verin. Pişman olmayacağınıza garanti veriyorum.
3 ayrı rengi var açık renk,koyu renk,beyaz.Gözün altına sürdüğünüzde kesinlikle çizgilere dolma,bir yerde toplanma vesaire hiçbirini yaşamıyorsunuz.Annelerin yorgun göz altlarını kapatma da daha iyisini kullanmadım.

Hot Mama Allık:


Ne kadar sürerseniz sürün çok durmuyor.Yanakları kendinden al al kızlara dönmüyorsunuz.Ama sorgun teninizde acayip renk verip o soluğunuzu yok ediyor.

The Balm Smoke Balm Göz Farı:


Göz farı sürmek yüze renk gelsin diye değil ciddi makyaj yaptığımda makyajına eklediğim bir şey.
Biraz tozlu ,sürerken bulaşabiliyor ama dikkatli sürerseniz sorun yok.Göz üstüne topaklanma belli bir yerde toplanma yapmıyor.Renkleri de tam benim kullandığım sevdiğim renkler.

Gosh Catchy Eyes Rimel- Loreal False Lash:


Kirpiklerim ne uzun ve güre ne de hiç yok gibi.Çok standart ve ortalama.
Aklınıza gelebilecek bütün rimelleri kullandım.En pahallı markandan en ucuz markaya.Kişisel fikrim hiç para dökmeyin.Bu iki rimel gayet yeterli kirpiklerinizi uzun ve gür göstermek için.


Şimdilik annelere kolay makyaj malzemesi önerilerim bunlar.

Sakın kendinizi bırakmayın.Siz kendinize bakacaksınız,iyi olacaksınız ki çocuğunuz da iyi olsun.
Hem ne demişti ünlü bir Türk büyüğü "Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun"

Gökçe


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder