21 Aralık 2015 Pazartesi

Havalar Nasıl Olursa Olsun Sizin Havanız iyi Olsun- Bölüm 2

Daha önce yazdığımız zamanı olmayan yoğun ve yorgun anneler için ufak tefek kozmetik sırlarına devam ediyoruz.

Lush Big

Bu ürünü ben tesadüfen bir yurtdışı gezimde tanıdım.Lush Türkiye piyasası dan çekilmiş maalesef şu anda sadece yurtdışına gittiğinizde ya da ordan birine sipariş verdiğinizde elde edebildiğiniz bir marka. Dükkana girdiğinizde kokudan başınız dönüyor ama her ürünü fonksiyonel mi derseniz hayır. Ama Big gerçekten kurtarıcı bir ürün en azından benim için .Normalde saçlarım çok yağlı.Hergün yıkamam gerekiyor.Ama malum ilk aylard bebekle duş almak her anne için lüks sayılan  bir aktivite oluyor.Big içinde deniz tuzu ihtiva ediyor ,bir nevi saç peelingi.Ben haftada 2 kere kullanıyorum.Saçlarımdaki yağ oranını inanılmaz düzene soktu.Böylece hergün saçımı yıkamama gerek kalmadı.


Tony&Guy  Casual Spray

Diyelim ki yine saçınızı şampuanla yıkayamadınız ama görünüşünü düzeltmeniz gerekiyor.Bu ürünler saçınıza hafif ıslak bir görünüm verip şekil verebilirsiniz.Üstelik kokusu şahane.




Yves Rocher Apricot Fruıty Scrub

Bu kayısı kokulu bir yüz peelingi.Ama haftada bir yapacaksınız,bekleteceksiniz,şunu yapacaksınız,bunu yapacaksınız diye bir şey değil.Direk her sabah yüzünü yıkarken azıcık bunu kullanmanız yeterli. Galiba Yves Rocher' ınde satan ürünlerinden biri.Çünkü ben her gittiğimde bulabildiğim bir ürün değil.O yüzden buldum mu 2-3 tane alıyorum.Fiyatı uygun.Daha ne olsun....



Yves Rocher  Hand Beauty Care

Benim ellerin kışın inanılmaz kurur ve çatlar. Tek başına krem asla yeterli gelmez. Heleki annelerin elinin hiç sudan çıkmadığını düşünecek olursanız bu el peelingini haftada bir kullanmanız ,üstüne krem sürmeniz ellerinizi süper yumuşatacaktır.




Gökçe




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder