9 Aralık 2015 Çarşamba

Emzirme Günlüğü



4.ay kontrolümüzde doktora gittiğimizde bebeğin çok az kilo aldığını görmüştük.Doktorla anlaşmam 10 gün kadar sütü arttırmaya çalışmak,10 günün sonunda aldığı kiloya göre mamaya başlamak zorunda kalabiliriz demişti.

Bende o can havliyle süt arttırıcı ne varsa denedim.Sırayla ürünleri değerlendirecek olursam ;

Lactamil


Ben bu ürünü ilk defa denedim.Tadını hiç beğenmeyen de var çok beğenen de.Tadı muhallebi gibi o yüzden yenmeyecek bir şey değil ama sütümü çok arttırdı mı ? Yani olsa takviye olur ama olmayınca da aman aman değil.

Mamsel Still Tea


Humana bulamayınca bu markayı aldım.Öz olarak aynı ama sanki Humana'nın kıvamı daha yoğunda o da sanki psikolojik olarak daha etkiliymiş hissi yaratıyor insan da.Ben kahvaltı da gün içinde çay yerine devamlı bunu içtim.

Kuruyemiş,kayısı hoşafı da yaptığım şeylerden biriydi.

Gelelim bence esas sütü arttıran 2 şey:

Boza ve dinlenme


Boza içtiğimde sütte ciddi artış oldu.Sevseniz de sevmeseniz de süt olsun diyorsanız boza için derim ben.

Genelde emziren annelere en tavsiye edilen şey uyumaktır.Benim pek öyle bir şansım yoktu ama hayatımı rölantiye alıp mümkün mertebe uykunun getirdiği dinlenme hissine yaklaşmaya çalıştım diyelim.

Bıraktım ev dağınık kaldı,misafir kabul etmedim,aman her şey tam olsun demedim ama sonucunda 10 gün sonunda bebeğim istediğim kiloyu aldı.Şimdilik mamaya başlamıyoruz.


Gökçe


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder